PPC reklama na internetu

  • Založím Vám PPC reklamy na GoogleSeznam.cz.
  • Podle požadavků, cílů a rozpočtu Vám založím i reklamy na YouTube, Facebooku a Instagramu.
  • Pokud máte e-shop, poradím Vám  reklamou ve vyhledávačích zboží Heuréka.cz a Zboží.cz apod..
  • Dohlížím na výkon PPC reklam a optimalizuji je tak, aby náklady na reklamu byly vynaloženy efektivně. 
  • Plní PPC reklama stanovené cíle? Rostou tržby a zisk? Zobrazují se reklamy na dobrých pozicích a jaká je návratnost investice? Tyto a další otázky mám při optimalizaci výkonu reklam stále na paměti.

Jsem zaměřená na výkon a na výsledky. Nejlepší výkon podávají PPC reklamy tehdy, když s klienty spolupracujeme dlouhodobě, vzájemně si důvěřujeme a stanové cíle dosahujeme společným úsilím jako partneři.

Proč zadat vytvoření a správu PPC reklam právě mně a co tím získáte?

  • Jsem certifikovaný specialista na PPC reklamu.
  • Mám víc než 20 let zkušeností v obchodě, managementu a marketingu.
  • Internetovému marketingu a e-commerce se aktivně věnuji od roku 2010. Dříve jako provozovatel e-shopu, později jako nezávislý konzultant a PPC specialista. Více o mě si přečtěte na tomto odkazu. >>>
  • Optimalizuji výkon PPC reklam a hlídám náklady tak, jako kdybych utrácela vlastní peníze.
  • Pokud založím nový reklamní účet, budete k němu mít plný přístup, abyste mohli kdykoliv do účtu nahlížet. V případě ukončení naší spolupráce Vám účet zůstane včetně kompletní historie a dat.

Bonus 1 000 Kč na inzerci Google AdWords při založení nového reklamního účtu.

 

Založení a správa kampaní zahrnuje

Založení kampaní:

  • založím nový reklamní účet, pokud jej zatím nemáte; 
  • nastavím měření konverzí v Google Analytics;
  • vyhledám vhodná klíčová slova pro Vaše podnikání a nabídku zboží/služeb;
  • navrhnu strukturu a založím reklamní kampaně ve vyhledávání Google a Seznam;
  • vytvořím několik variant textových inzerátů - reklamních textů;
  • aktivuji všechna dostupná rozšíření (odkazy na podstránky, rozšíření o volání, rozšíření o lokalitu, popisky atd.);
  • pro e-shop založím produktové kampaně (tzv. PLA - Google Nákupy a produktové inzeráty Sklik);
  • podle stanoveného cíle, očekávání a rozpočtu založím remarketingové kampaně, příp. akviziční kampaně v obsahové síti Google a Seznam (display reklama) a kampaně na Facebooku.

Správa a optimalizace výkonu:

  • dohlížím na pozice reklam;
  • optimalizuji cenu za kliknutí a cenu za konverzi s ohledem na stanovené cíle;
  • upravuji a přidávám nové textové inzeráty;
  • přidávám nová klíčová slova a deaktivuji nevýkonná/drahá slova;
  • vylučuji nežádoucí slova;
  • optimalizuji výkon reklam podle zařízení, demografických údajů, lokality a času; 
  • hlídám čerpání rozpočtu;
  • kontroluji plnění cílů v reklamních systémech i v Google Analytics;
  • srozumitelně reportuji výsledky.

Kolik založení a správa PPC reklam bude stát?

Založení a správa PPC reklam: 990 Kč/hod

Časová náročnost na založení a optimalizaci PPC kampaní se liší podle velikosti webu/e-shopu, četnosti změn na webu a rozsahu kampaní

Ráda Vám připravím konkrétní nabídku, až si popovídáme o tom, co od PPC reklamy očekáváte.

Orientační cena založení PPC kampaní

  • Malý web místní firmy . . . . . . .  od 2 970 Kč
  • Web nebo malý e-shop . . . . . . . od 4 950 Kč
  • E-shop nad 1000 produktů . . .  od 9 900 Kč

Marketingové konzultace: 1 290 Kč/hod

(konzultace a individuální školení, bez správy PPC reklam)

Napište mi zprávu

Do zprávy uveďte odkaz na svůj web/e-shop a případně rovnou navrhněte termín setkání (nebo Skype call).